Här kommer lite uppdatering gällande våra anställda i föreningen.
Som vi tidigare har meddelat så har Maria Karlsson föreningens kanslist gått upp till 100% i arbetstid sedan 1 januari. Henrik Eller vår redskapstränare utökar sin arbetstid till 75% med start från 1 februari.
Tabitha van Dinther slutade sin anställning den 6 februari men kommer att fortsätta som ideell friståendetränare i föreningen. Vi önskar henne lycka till med sin nya anställning hos gymnastikförbundet!
Då vi har blivit färre anställda så har vi inte samma kapacitet som tidigare och vi hoppas att ni har förståelse för detta. Alla mail ska skickas till kansli@tyresogymnastiken.se och Maria kommer att svara på alla mail i tur och ordning men ni får förvänta er en längre svarstid.
Nedan ser ni lite vilka områden Henrik och Maria fördelar mellan sig och ansvara för:
Henrik:
Fortsätter som redskapstränare enligt schema, främst för de äldre gymnasterna och parkourarna. Dessutom ansvarar Henrik för underhåll av redskap i alla hallar och hjälper till vid alla arrangemang.
Maria:
Ansvarar för all administration (ekonomi, arvoden, pensum försäkringar, Sportadmin, utbildningar). Ansvarar för föreningskläder och tävlingskläder. Sponsorhantering.
Hjälper till vid alla arrangemang.
Maria finns på Kansliet i Dalhallen varje torsdag kl. 16.00-19.00.
Sportkommittén:
Vänder ni er till om ni har frågor om den sportsliga verksamheten.
Mail: SK@tyresogymnastiken.se
Styrelsen jobbar med att se över organisation och personalbehov inklusive eventuella nyrekryteringar. Vi återkommer med mer information när beslut fattas.
Hälsningar Robert Trygg, Personalansvarig i styrelsen